Notícias do Sindicato

8 de Março em festa

Dia Internacional da Mulher terá confraternização para as eletricitárias.

Mulher eletricitária sua presença é importante na festividade do SINTERN. Será o momento para as nossas bravas guerreiras receberem suas homenagens em retribuição a valorosa contribuição para a luta da categoria. Haverá café da manhã, música ao vivo, distribuição de brindes e muita satisfação de reencontrar cada uma de vocês no auditório do Sindicato. Nos veremos lá às 8h. Participem!

Festa do 8 de março
Dia Internacional da Mulher
Local: Auditório do SINTERN

2 Comentários

• Needed to post you this little observation so as to give thanks as before on the pretty ideas you have contributed on this site. It’s simply unbelievably generous with people like you to allow unhampered just what most people might have advertised as an ebook to earn some profit for their own end, particularly seeing that you might well have tried it if you wanted. Those tips additionally worked to become a great way to be sure that some people have the identical keenness just as my very own to know more when it comes to this matter. I’m certain there are a lot more pleasant sessions ahead for individuals that start reading your blog.
    457F3C47-96BA-479F-926C-9F292B9DB1DA [url=https://www.utne.com/email?emailid=]457F3C47-96BA-479F-926C-9F292B9DB1DA[/url]